red curtains





Nuförtiden handlar jag mest i stadens enda second handaffär. Och på senaste tiden har jag hittat en hel del fynd där!
Bland annat de röda gardinerna på andra bilden (det är egentligen panelgardiner, men jag har ingen gardinstång så jag hänger upp dem på mitt eget lilla vis.) De grön gardinerna, på första bilden, är från loppis för något år sedan, men de har hängt där tillräckligt länge nu och jag har aldrig riktigt tyckt om dem.
Så nu har jag bytt till de röda och jag är nöjd med resultatet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
Foto © Johanna Olofsson

Hej! Mitt namn är My och jag gillar elefanter, te, filmkvällar, glass, att skratta, att fotografera, jordglober, att spela musik och skapa musik, kärlek, att vara kreativ, kramar, skrivmaskiner, att bli inspirerad, ljudet av regn, leenden, brittiska accenter, tygväskor, fläderblomssaft


© Copyright - Alla foton är tagna av mig (om inget annat står) och får inte användas utan min tillåtelse.