Finbesök (och suddiga bilder)





Ikväll får jag finbesök och jag har stressat hela dagen! Hahaha. Jag började sy på en tygkasse vid lunch som jag ska ge bort som present nu ikväll. Inte den smartaste planeringen med tanke på hur ovan jag är vid att sy. Men det gick bra till slut (efter lite krångel med trådar som gick av vid fel tillfällen.)
På den andra bilden ser ni den färdiga tygkassen och de saker som ska läggas i tygkassen och även dem ges bort (en ask med chokladhjärtan, en teburk fylld med massa olika téer och en glasburk fylld med hemliga lappar!)
Håller tummarna för att den kommer uppskattas!

Och hoppas ni tar hand om er och har det fint ute i höstvindarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
Foto © Johanna Olofsson

Hej! Mitt namn är My och jag gillar elefanter, te, filmkvällar, glass, att skratta, att fotografera, jordglober, att spela musik och skapa musik, kärlek, att vara kreativ, kramar, skrivmaskiner, att bli inspirerad, ljudet av regn, leenden, brittiska accenter, tygväskor, fläderblomssaft


© Copyright - Alla foton är tagna av mig (om inget annat står) och får inte användas utan min tillåtelse.