Yellow



"God morgon" tänkte jag skriva men klockan är ju redan kvart över tolv. Idag är en sådan dag när man bör göra mycket och det känns som tiden rusar iväg och att man knappt hinner blinka. På bild ser vi min väldigt stora header. Den torkade blomman i mina händer är väldigt speciell. Den brukar ligga på min minnes-hylla i vanliga fall och idag är det 414 dagar sedan den plockades.

Ikväll kommer mina närmsta hit för filmkväll och vi ska äta kakor och dricka fläderblomssaft tills natten blir ung!

Ha en riktigt fin söndag! Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
Foto © Johanna Olofsson

Hej! Mitt namn är My och jag gillar elefanter, te, filmkvällar, glass, att skratta, att fotografera, jordglober, att spela musik och skapa musik, kärlek, att vara kreativ, kramar, skrivmaskiner, att bli inspirerad, ljudet av regn, leenden, brittiska accenter, tygväskor, fläderblomssaft


© Copyright - Alla foton är tagna av mig (om inget annat står) och får inte användas utan min tillåtelse.