When birds are singing







Och helt plötsligt var det söndag! Helgen har gått fort och det känns som jag har stressat mig genom den och haft alldeles för mycket att göra (har fortfarande mycket att göra, men har gjort en alldeles för lång lista och börjat bocka av!)

Igår var jag och Johanna iväg och gick i affärer, hittade massa fina garner, luktade på téer, provade kläder och till slut fotograferade på stadens gator. Vi hittade en stor mur med massor av löv och det var så fint! Mitt i allt hängde ett hänglås med (syns på första bilden)!
Efter en kvart av fotograferande började det regna och vi fick bege oss hemåt. Då körde vi rakt in i ett regnoväder med hagel och blixtrar och när vi väl var hemma satt vi länge i bilen, pratade och väntade ut regnet. 

Det var en riktigt fin dag och åh vad jag älskar hösten!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för en rolig dag! :)

2011-10-09 @ 18:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
Foto © Johanna Olofsson

Hej! Mitt namn är My och jag gillar elefanter, te, filmkvällar, glass, att skratta, att fotografera, jordglober, att spela musik och skapa musik, kärlek, att vara kreativ, kramar, skrivmaskiner, att bli inspirerad, ljudet av regn, leenden, brittiska accenter, tygväskor, fläderblomssaft


© Copyright - Alla foton är tagna av mig (om inget annat står) och får inte användas utan min tillåtelse.