Last october











Det är nästan ett år sedan dessa bilder togs. Det var en fin höstdag i oktober och solen lyste men det var ändå lite kyligt, så som det ska vara när det är höst.
(Bild ett och fyra fick senare agera bl.a. skivomslag i mitt projektarbete, som jag gjorde tillsammans med en vän, i gymnasiet.)

Idag har jag pluggat hela, hela dagen tills det blev kväll och jag och några fler åkte hem till en kompis och pratade, vek origamitranor och försökte lösa mystiska Word-fel.
Fin kväll med fina vänner!
 
När jag kom hem pluggade jag lite till, in på småtimmarna, men nu ska jag sova så att jag kan fortsätta studierna imorgon. Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Annie

Gud så fint :)

2011-10-07 @ 10:13:30
URL: http://anninen.blogg.se/
Postat av: p h o t o g r a p h y b y siri

åh men tack!! blir så himla glad :)

hahah så kul, är så praktiskt tycker jaag ^^

2011-10-08 @ 21:54:38
URL: http://shal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
Foto © Johanna Olofsson

Hej! Mitt namn är My och jag gillar elefanter, te, filmkvällar, glass, att skratta, att fotografera, jordglober, att spela musik och skapa musik, kärlek, att vara kreativ, kramar, skrivmaskiner, att bli inspirerad, ljudet av regn, leenden, brittiska accenter, tygväskor, fläderblomssaft


© Copyright - Alla foton är tagna av mig (om inget annat står) och får inte användas utan min tillåtelse.