Autumn winds



Nu är det sent på kvällen igen och jag dricker te, redigerar bilder och lyssnar på
Mumford and sons. Om ni inte redan märkt det, så är jag lite utav en kvälls- och nattmänniska, - gillar att vara uppe sent på kvällen/på natten och göra saker.
Idag har jag spenderat dagen med att plugga, ta pauser från pluggandet och baka.
En tröttsam dag och jag har inte haft tid till att redigera bilder eller göra annat jag också vill hinna med.

Nu hälsar jag godnatt och hoppas ni sover gott!
Tack för att ni kikar in och lämnar så fina kommentarer! Jag blir så himla glad! Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
Foto © Johanna Olofsson

Hej! Mitt namn är My och jag gillar elefanter, te, filmkvällar, glass, att skratta, att fotografera, jordglober, att spela musik och skapa musik, kärlek, att vara kreativ, kramar, skrivmaskiner, att bli inspirerad, ljudet av regn, leenden, brittiska accenter, tygväskor, fläderblomssaft


© Copyright - Alla foton är tagna av mig (om inget annat står) och får inte användas utan min tillåtelse.