A stroll in the park



Jag har spenderat morgonen med att sitta och plugga i två timmar men nu är jag klar med det! Har inte hunnit äta frukost än, haha.
Idag ska jag och mamma handla lite och sen ska vi baka. Roligt! Jag ser fram emot det.
Min känsla av att vilja städa hela mitt rum (som jag skrev om igår) sitter fortfarande i så jag hoppas jag får tid till det, så att det kan bli lite snyggare här inne. Ska också försöka fotografera lite av mina idéer som jag har. Det känns som att det kommer bli en bra dag!

Hoppas ni får en riktigt fin lördag! Kramar!

Kommentarer
Postat av: Johanna Stina

Har alltid velat bli kallad det. Men de är lite ovant när haha xD

2011-10-22 @ 14:20:58
URL: http://stinapauline.blogg.se/
Postat av: maja - FOTO - fotogeniquee

Vilka fina foton du tar!



sv: Tack! Jag hoppas du vill vara med!

2011-10-23 @ 10:59:50
URL: http://fotogeniquee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
Foto © Johanna Olofsson

Hej! Mitt namn är My och jag gillar elefanter, te, filmkvällar, glass, att skratta, att fotografera, jordglober, att spela musik och skapa musik, kärlek, att vara kreativ, kramar, skrivmaskiner, att bli inspirerad, ljudet av regn, leenden, brittiska accenter, tygväskor, fläderblomssaft


© Copyright - Alla foton är tagna av mig (om inget annat står) och får inte användas utan min tillåtelse.