I struggle to find any truth in your lies



Igårkväll hängde jag med några kompisar och bowlade. Det var roligt, speciellt eftersom det är något man inte gör så ofta. Vann gjorde jag inte, men jag kom inte sist heller! Haha. Efteråt gick vi till ett café och drack varm choklad och fikade. Där satt vi ett bra tag och när vi väl kom ut i kylan igen märkte vi hur riktigt kallt det har börjat bli. Vintern är snart här!

Idag blev det ingen julmarknad, för att jag ska intensivplugga hela helgen. Trist, men det blir skönt att få läxorna gjorda!

Trevlig helg till er och ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: 4w3e5guyhio

Jag vill också bowla och göra fina saker!

2011-11-19 @ 11:44:43
URL: http://blondinbello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
Foto © Johanna Olofsson

Hej! Mitt namn är My och jag gillar elefanter, te, filmkvällar, glass, att skratta, att fotografera, jordglober, att spela musik och skapa musik, kärlek, att vara kreativ, kramar, skrivmaskiner, att bli inspirerad, ljudet av regn, leenden, brittiska accenter, tygväskor, fläderblomssaft


© Copyright - Alla foton är tagna av mig (om inget annat står) och får inte användas utan min tillåtelse.