Första advent



Åh, det är ju redan första advent! Det känns härligt även om det inte blev någon julskyltning för min del idag för det stormar och regnar utomhus. Det kan vara väldigt mysigt om man sitter inne, men ganska läskigt om man är ute kan jag tänka mig!

I gårkväll, eller i natt vid ett, började jag baka bröd! Haha. Jag tycker det är ganska härligt när man får såna impulsgrejer för sig och gör dem, speciellt om man inte kan sova.

Hoppas ni har haft en bra första advent och att ni får en mysig kväll! Kram!

Kommentarer
Postat av: My Isoniemi

Fint namn du har! ;)

2011-11-27 @ 18:26:12
URL: http://mysfoton.blogg.se/
Postat av: Felicia

Svar: Åh vad jobbigt :/ Det är helt underbart med snön, håller tummarna på att du får lite snö, hihi =)



Hoppas du klarar dig undan stormen ;) KRAM!

2011-11-28 @ 19:33:11
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
Foto © Johanna Olofsson

Hej! Mitt namn är My och jag gillar elefanter, te, filmkvällar, glass, att skratta, att fotografera, jordglober, att spela musik och skapa musik, kärlek, att vara kreativ, kramar, skrivmaskiner, att bli inspirerad, ljudet av regn, leenden, brittiska accenter, tygväskor, fläderblomssaft


© Copyright - Alla foton är tagna av mig (om inget annat står) och får inte användas utan min tillåtelse.