Sing for the lion and lamb



Hej!
Vill först och främst varna er för att det kanske blir lite glest här någon dag emellanåt. Jag har grymt mycket att göra (mest med studier) och försöker ta tag i saker samtidigt som min hjärna har ställt in sig på att det hade varit skönt med jullov snart, haha! Men jag har fotograferat lite de senaste dagarna så det kommer upp så småningom!

För det andra vill jag bara säga att jag hoppas att ni hade en fin andra advent igår!
Och hoppas ni får en fortsatt bra måndag! :)

Aqualung & Lucy Schwartz - Cold

Kommentarer
Postat av: Robert Cayden (www.Caydens.blogg.se)

RE: TUSEN tack! Värmer verkligen att höra..! Du får gärna följa den om du gillar den, kram :)!

2011-12-05 @ 20:49:12
URL: http://caydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
Foto © Johanna Olofsson

Hej! Mitt namn är My och jag gillar elefanter, te, filmkvällar, glass, att skratta, att fotografera, jordglober, att spela musik och skapa musik, kärlek, att vara kreativ, kramar, skrivmaskiner, att bli inspirerad, ljudet av regn, leenden, brittiska accenter, tygväskor, fläderblomssaft


© Copyright - Alla foton är tagna av mig (om inget annat står) och får inte användas utan min tillåtelse.