Pepparkaksbak









Igår bakade jag pepparkakor med en vän och ovan ser ni några bilder från bakandet. Självklart lyckades jag bränna första plåten, men det gick bra ändå. Det var kul, tiden sprang iväg och jag funderar på att baka pepparkakor någon mer gång innan julen är här.

Idag hade jag tänkt baka lussebullar, men det är näst intill storm ute och med risk för att blåsa bort så håller jag mig inomhus istället för att gå till affären och köpa jäst (som man behöver när man gör lussebullar.) Det får bli en annan gång helt enkelt!

Hoppas ni har haft en bra lördag och får en fin lördagkväll! Peace

Kommentarer
Postat av: C A T T I S / photo

Jag vill också baka pepparkakor! SUPERGOTT ju :D

2011-12-04 @ 21:19:45
URL: http://ccattis.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Gott med pepparkakor!

2011-12-05 @ 23:06:21
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/
Postat av: maja.

åh vad gott med pepparkakor! :)

2011-12-07 @ 12:16:39
URL: http://maajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
Foto © Johanna Olofsson

Hej! Mitt namn är My och jag gillar elefanter, te, filmkvällar, glass, att skratta, att fotografera, jordglober, att spela musik och skapa musik, kärlek, att vara kreativ, kramar, skrivmaskiner, att bli inspirerad, ljudet av regn, leenden, brittiska accenter, tygväskor, fläderblomssaft


© Copyright - Alla foton är tagna av mig (om inget annat står) och får inte användas utan min tillåtelse.