Klappar och lack, del 1









Jag tycker det är väldigt roligt att packa in presenter och ge bort, speciellt om man vet vad personen som ska få paketet önskar sig. Ovan ser ni några klappar som jag packar in för i år. Har tagit bort rimmen på de två översta ifall pappa skulle råka se bilden, haha.

Det där med lack är inte alls lätt måste jag säga! Det är första gången jag testat det och det tar ett tag innan man vet hur man ska få till det så det blir hyfsat bra! Har ni börjat packa in era julklappar än?

Kram!

Kommentarer
Postat av: Annie

Åh, vilka fina paket du gjort! :-) Varje år täker jag att jag ska köta lätt gammaldags med sigill och brunt papper, men varje år faller jag för brokigt julklappspapper... haha :-)

2011-12-19 @ 22:39:48
URL: http://selain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
Foto © Johanna Olofsson

Hej! Mitt namn är My och jag gillar elefanter, te, filmkvällar, glass, att skratta, att fotografera, jordglober, att spela musik och skapa musik, kärlek, att vara kreativ, kramar, skrivmaskiner, att bli inspirerad, ljudet av regn, leenden, brittiska accenter, tygväskor, fläderblomssaft


© Copyright - Alla foton är tagna av mig (om inget annat står) och får inte användas utan min tillåtelse.