Julkortspyssel







I lördags ansåg jag att det skulle vara bra med en paus från allt pluggande och bestämde mig för att göra julkort med hjälp av ett julkorts-kit jag hade köpt! Det var kul att pyssla och tänka på något annat än läxor och lektioner. Den sista bilder är tagen på kvällen, när de hade blivit klara.

Jag är inte så mycket för att skicka julkort, jag brukar inte göra det. Men i år bestämde jag mig för att skicka till dem jag fick av förra året, det är därför jag gjorde så få (för det är ju himla fint att jag fick av några personer förra året även om jag inte skickat julkort på flera, flera år!)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad fint det blev! :)

2011-12-13 @ 23:28:29
URL: http://stinapauline.blogg.se/
Postat av: Annie

Tjusigt! Vad pysselsugen man blir när man kikar in här! :-)

2011-12-15 @ 10:34:31
URL: http://selain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
Foto © Johanna Olofsson

Hej! Mitt namn är My och jag gillar elefanter, te, filmkvällar, glass, att skratta, att fotografera, jordglober, att spela musik och skapa musik, kärlek, att vara kreativ, kramar, skrivmaskiner, att bli inspirerad, ljudet av regn, leenden, brittiska accenter, tygväskor, fläderblomssaft


© Copyright - Alla foton är tagna av mig (om inget annat står) och får inte användas utan min tillåtelse.