Julbak och julpyssel









I söndags träffades jag och några vänner och bakade pepparkakor tillsammans. Vi turades om vid bakborden och när det inte bakades gjordes det smällkarameller och annat pyssel. Jag själv försökte jag mig på julklappsrim och fick ihop nio stycken! Så nu har jag rim till alla mina julklappar (man måste förstås inte ha rim, men sånt tycker jag är lite kul om man väl kommer på något!)

Senare under kvällen gjorde vi även pepparkakshus och blev väldigt tävlingsinriktade haha. Men det kommer i ett inlägg för sig.

Ha en fin dag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
Foto © Johanna Olofsson

Hej! Mitt namn är My och jag gillar elefanter, te, filmkvällar, glass, att skratta, att fotografera, jordglober, att spela musik och skapa musik, kärlek, att vara kreativ, kramar, skrivmaskiner, att bli inspirerad, ljudet av regn, leenden, brittiska accenter, tygväskor, fläderblomssaft


© Copyright - Alla foton är tagna av mig (om inget annat står) och får inte användas utan min tillåtelse.