Decemberfika




Första december-fika bestående av kakor och glöggte, film, prat och tvtittande med Stina.

Jag har kommit in i en kolla-på-filmperiod, som jag kommer in i ibland när jag inte orkar plugga, och måste kolla på minst en film om dagen. Jag har även kommit in i en läsperiod, vilket var väldigt längesen så det känns bra! Har beställt hem och köpt mycket böcker på sistone och ska beställa fler imorgon. Men pluggandet måste ju också göras så jag får jullov som alla andra.
Imorgon hoppas jag få utlopp för lite kreativa idéer jag har med, för det kliar i fingrarna!

Godnatt och hoppas ni haft en bra torsdag!

Kommentarer
Postat av: Johanna Stina

Tack för en fin dag! :)

2011-12-02 @ 09:11:28
URL: http://stinapauline.blogg.se/
Postat av: Emilia ♥

Det såg inte illa ut! :)



Sv: Jag gillar julen för man får umgås med släkten, öppna julklappar och självklart den goda julmaten! :)



Kram

2011-12-02 @ 11:14:36
URL: http://www.emlas.se
Postat av: Bea

Vad bra du blir på bilder :)! Ska du hitta på något kul ikväll, det är ju fredag :D !

2011-12-02 @ 15:14:48
URL: http://svettlukt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
Foto © Johanna Olofsson

Hej! Mitt namn är My och jag gillar elefanter, te, filmkvällar, glass, att skratta, att fotografera, jordglober, att spela musik och skapa musik, kärlek, att vara kreativ, kramar, skrivmaskiner, att bli inspirerad, ljudet av regn, leenden, brittiska accenter, tygväskor, fläderblomssaft


© Copyright - Alla foton är tagna av mig (om inget annat står) och får inte användas utan min tillåtelse.