I've been thinking about you



Hej!
Det var längesen sist. Måste först säga stort tack till er som fortfarande läst under de (många) dagar jag varit borta härifrån, fast att det inte varit några uppdateringar. Jag har haft annat att göra, mycket att plugga, inte orkat med detta osv.
Jag vet inte om bloggandet är min grej. Just nu känns det verkligen inte som det och har inte känts som det på ett bra tag, så jag är väldigt osäker på ifall jag ska fortsätta eller inte.

Just nu, just idag kommer jag inte fortsätta. Om jag sedan bestämmer mig för att fortsätta kommer jag nog vilja starta om på nytt och då kommer jag självklart meddela det här! Kika in emellanåt ifall ni vill, men jag kan inte lova er inlägg varenda dag, tyvärr.

Hoppas det är bra med er och tack igen! Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
Foto © Johanna Olofsson

Hej! Mitt namn är My och jag gillar elefanter, te, filmkvällar, glass, att skratta, att fotografera, jordglober, att spela musik och skapa musik, kärlek, att vara kreativ, kramar, skrivmaskiner, att bli inspirerad, ljudet av regn, leenden, brittiska accenter, tygväskor, fläderblomssaft


© Copyright - Alla foton är tagna av mig (om inget annat står) och får inte användas utan min tillåtelse.