Inte en så dålig dag, ändå.



Idag har jag mest gjort ganska trista saker t.ex. rensat i min inkorg (tog bort 227 mail), betalat kurslitteratur, städat, registrerat mig klart på mina vårterminskurser. Fick också hem en bok av min kurslitteratur. Den är nästan lika tjock som den femte Harry Potter-boken. Ehehe. Och så väntar jag på ytterliggare fem stycken böcker (förhoppnignsvis inte lika tjocka) 
Nu äter jag glass och kollar på tv i datorn. Praktiskt, det där!

Hoppas det är bra med er! Peace

Kommentarer
Postat av: Cajsa FOTO

Sista dagen idag. rösta på nr 3an :D Och gör mig glad idag :DHAft en dålig dag så detta skulle göra min dag. verkligen :D Hoppas du vill hjälpa mig :D


nr3
http://linneaphoto.blogg.se/2012/october/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment

2012-10-09 @ 19:32:04
URL: http://www.haallgreens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
Foto © Johanna Olofsson

Hej! Mitt namn är My och jag gillar elefanter, te, filmkvällar, glass, att skratta, att fotografera, jordglober, att spela musik och skapa musik, kärlek, att vara kreativ, kramar, skrivmaskiner, att bli inspirerad, ljudet av regn, leenden, brittiska accenter, tygväskor, fläderblomssaft


© Copyright - Alla foton är tagna av mig (om inget annat står) och får inte användas utan min tillåtelse.