The sun is up, the sky is blue.



Idag är det som om det vore sommar ute! Solen lyser, folk går runt i shorts och linne, det luktar grillat i kvarteret.
Det känns jättekonstigt såhär sista dagen innan oktober, men ändå väldigt fint.
Något inte alls fint är att mitt usb-minne har slutat fungera och bilderna som är på det antagligen inte går att rädda. Känns lite hjärtekrossande då det var sommar- och höstbilder från förra året. Det känns som jag får skylla mig själv lite som la bilderna där från början.

Tack för att ni kikar in och kommenterar! Hoppas ni får en fin kväll. Kram!

Kommentarer
Postat av: S A R A K L I N T B E R G

Har du fotat bilden? :)

2011-09-30 @ 19:33:19
URL: http://saraklintberg.blogg.se/
Postat av: Phelicia

sv: Tack så hemskt mycket! Du anar inte hur glad jag blir!! :')

2011-10-01 @ 18:52:08
URL: http://phelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
Foto © Johanna Olofsson

Hej! Mitt namn är My och jag gillar elefanter, te, filmkvällar, glass, att skratta, att fotografera, jordglober, att spela musik och skapa musik, kärlek, att vara kreativ, kramar, skrivmaskiner, att bli inspirerad, ljudet av regn, leenden, brittiska accenter, tygväskor, fläderblomssaft


© Copyright - Alla foton är tagna av mig (om inget annat står) och får inte användas utan min tillåtelse.