Röda löv och söta kor













Dagen har mestadels spenderats i någon skog nära havet. Jag och en vän åkte ut på fotorunda och som den förvirrade människan jag är glömde jag ta med mig batteriet (som stod på laddning) till systemkameran. Men lyckligtvis hade jag med mig min kompaktkamera! Tur var väl det, annars hade jag inte kunnat fotografera de söta korna och kalvarna vi mötte! Kalven på bilden längst ner hälsade på mig och jag döpte honom till Vilgot!
Det blev en fin dag, trots glömda batterier!

Kommentarer
Postat av: CJ

Haha, sötchock!

2011-09-30 @ 11:12:05
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
Foto © Johanna Olofsson

Hej! Mitt namn är My och jag gillar elefanter, te, filmkvällar, glass, att skratta, att fotografera, jordglober, att spela musik och skapa musik, kärlek, att vara kreativ, kramar, skrivmaskiner, att bli inspirerad, ljudet av regn, leenden, brittiska accenter, tygväskor, fläderblomssaft


© Copyright - Alla foton är tagna av mig (om inget annat står) och får inte användas utan min tillåtelse.