Today


Idag har jag: 

  • vaknat på tok för tidigt och alltså sovit för lite
  • ätit pepparkakor
  • ätit citronglass
  • skrivit roliga smileys i facebookchatten, som pingvinen --->  <(")
  • pluggat i alldeles för många timmar (fler timmar än vad min hjärna klarar av idag)
  • tagit paus från pluggandet och lekt i lightroom

Nu blev detta ett lite konstigt, eller kanske annorlunda, inlägg. Fast det kan ju vara kul med sånt med ibland. Kanske. Varför det blev såhär beror nog mest på att jag är trött/övertrött. Sånt händer ju ibland!
Ikväll ska jag antagligen på filmkväll, fast kanske utan att kolla på film. Vi får se hur det går!

Hoppas ni har haft en bra dag!


Kommentarer
Postat av: KarinHannaIsabelle- photography

sv: Det förstår jag ! :D



Tack så jätte mkt :D o dessamma! :D

2011-10-27 @ 17:15:47
URL: http://khia.blogg.se/
Postat av: Linnea Matros

Åh vilken fin blid, riktigt fin! :)

2011-10-27 @ 20:16:56
URL: http://linneamatros.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
Foto © Johanna Olofsson

Hej! Mitt namn är My och jag gillar elefanter, te, filmkvällar, glass, att skratta, att fotografera, jordglober, att spela musik och skapa musik, kärlek, att vara kreativ, kramar, skrivmaskiner, att bli inspirerad, ljudet av regn, leenden, brittiska accenter, tygväskor, fläderblomssaft


© Copyright - Alla foton är tagna av mig (om inget annat står) och får inte användas utan min tillåtelse.