Skånevisit I




Såg inte det vita till vänster när jag tog bilden. Såg det inte överhuvutaget faktiskt. Läskigt.



Bilder från Skånevisiten förra veckan. Min tanke var att jag skulle dokumentera hösten i Skåne, men det gick inte som planerat. Innan jag blev sjuk hann jag i alla fall ta en promenad i utkanten av en stad. Jag gick in i någon parkliknande skog (när solen höll på att gå ned) och gick vilse, haha! Överallt prasslade det i buskar och träd med och då blev jag sådär jobbigt paranoid men det var bara fåglar visade det sig.
När jag väl hittat rätt igen och tagit mig "hem" tände jag ljus och drack te för att värma mig (för det började ju redan då bli lite kyligare ute!)

Kommentarer
Postat av: anna

Älskar ljuset i den översta bilden :}

2011-10-24 @ 09:07:26
URL: http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
Foto © Johanna Olofsson

Hej! Mitt namn är My och jag gillar elefanter, te, filmkvällar, glass, att skratta, att fotografera, jordglober, att spela musik och skapa musik, kärlek, att vara kreativ, kramar, skrivmaskiner, att bli inspirerad, ljudet av regn, leenden, brittiska accenter, tygväskor, fläderblomssaft


© Copyright - Alla foton är tagna av mig (om inget annat står) och får inte användas utan min tillåtelse.