Your love is my turning page



Idag är det den sista november och imorgon är det december och alltså bara 31 dagar kvar på det här året. Att veta det och tänka så ger mig alltid lite panik varje år. Som att man glömt göra något man ville göra och bara har en månad på sig att göra det.

Idag har jag bara tagit det lugnt, kollat på sista Harry Potter-filmen (som kom på posten igår), pusslat, läst och börjat på en spellista med låtar som inspirerar mig.

Nu ikväll fick jag ett kreativt ryck och kände inte bara för att fotografera och spela piano och mandolin, utan också för att skriva, rita, pyssla och sy. Och jag vill baka pepparkakor och lussebullar! Tyvärr kunde jag inte bestämma mig riktigt för vad jag skulle göra så nu sitter jag här, haha. Imorgon börjar julkalendern och det ser jag framemot! Den verkar faktiskt bra i år och jag hoppas den är det med!

Hoppas ni har haft en bra onsdag!

Sleeping at last - Turning page (kan fortfarande inte sluta lyssna på denna!)

Kommentarer
Postat av: Emilia ♥

Fin blogg! :)

2011-12-01 @ 12:23:35
URL: http://www.emlas.se
Postat av: issa - tjejrappare och låtskrivare

fin header! kram

2011-12-01 @ 19:48:41
URL: http://issabellek.blogg.se/
Postat av: Emilia ♥

Vad tycker du är det bästa med julen? :)

2011-12-01 @ 20:33:25
URL: http://www.emlas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
Foto © Johanna Olofsson

Hej! Mitt namn är My och jag gillar elefanter, te, filmkvällar, glass, att skratta, att fotografera, jordglober, att spela musik och skapa musik, kärlek, att vara kreativ, kramar, skrivmaskiner, att bli inspirerad, ljudet av regn, leenden, brittiska accenter, tygväskor, fläderblomssaft


© Copyright - Alla foton är tagna av mig (om inget annat står) och får inte användas utan min tillåtelse.