When the stars are the only things we share



Idag är bara en sån dag när man inte riktigt orkar göra någonting (vilket självklart inte stämmer in på alla.) Jag har börjat pussla på ett pussel jag fick i födelsedagspresent och även om det är frustrerande emellanåt är det avkopplande och det känns som man stärker tålamodet litegrann. Så idag är det pusslet som tar upp den mesta av min tid.
Men det gör ingenting för idag är en sån dag, när man inte riktigt orkar göra någonting.

Hoppas det är bra med er och att ni har haft en bra helg!

Benjamin Francis Leftwich - Atlas hands

Kommentarer
Postat av: Alexandra Kjellman

Superfin bild! =)

2011-11-07 @ 16:06:50
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
Foto © Johanna Olofsson

Hej! Mitt namn är My och jag gillar elefanter, te, filmkvällar, glass, att skratta, att fotografera, jordglober, att spela musik och skapa musik, kärlek, att vara kreativ, kramar, skrivmaskiner, att bli inspirerad, ljudet av regn, leenden, brittiska accenter, tygväskor, fläderblomssaft


© Copyright - Alla foton är tagna av mig (om inget annat står) och får inte användas utan min tillåtelse.