Never what they thought



Tänkte att jag skulle visa er min fina mandolin som jag fick i studentpresent i somras! Den är så fin och har så himla fin efterklang! Jag tycker om den väldigt mycket, måste bara lära mig spela ordentligt på den också haha. Här får ni också en skymt av min lilla orangea soffa som jag sitter i just nu! Den köpte jag i en second hand-butik och det är nog ett av mina bästa köp.

Nu ska jag (efter mycket sitta-framför-datorn-och-plugga) lämna datorn och göra något annat så hjärnan får vila litegrann.


Eddie Vedder - Guaranteed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
Foto © Johanna Olofsson

Hej! Mitt namn är My och jag gillar elefanter, te, filmkvällar, glass, att skratta, att fotografera, jordglober, att spela musik och skapa musik, kärlek, att vara kreativ, kramar, skrivmaskiner, att bli inspirerad, ljudet av regn, leenden, brittiska accenter, tygväskor, fläderblomssaft


© Copyright - Alla foton är tagna av mig (om inget annat står) och får inte användas utan min tillåtelse.