Midnight




Hejsan!
Idag har jag: 

  • Bakat linfröbröd (samma som i lördagsnatt, detta blev dock döbakat så det går inte att äta. Frustrerande)
  • Pluggat! Har massor att göra och vill få det gjort så jag slipper "julstressen", så att säga.
  • Lyckats få nackspärr eller nåt i den stilen. Bra jobbat, My.
  • Agerat hårfrisörska till en hjärtevän! Roligt!
  • Ätit popcorn. (Jag har ätit mer än bara popcorn, men popcorn var det godaste idag!)

Jag måste plugga mer imorgon. Vet inte om jag ser fram emot det eller inte. Jag vill pyssla!! Godnatt med er i alla fall! Kram


Kommentarer
Postat av: CJ

Förstår känslan, pyssel är så mycket roligare än plugg! :)

2011-11-30 @ 00:02:35
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
Foto © Johanna Olofsson

Hej! Mitt namn är My och jag gillar elefanter, te, filmkvällar, glass, att skratta, att fotografera, jordglober, att spela musik och skapa musik, kärlek, att vara kreativ, kramar, skrivmaskiner, att bli inspirerad, ljudet av regn, leenden, brittiska accenter, tygväskor, fläderblomssaft


© Copyright - Alla foton är tagna av mig (om inget annat står) och får inte användas utan min tillåtelse.