When it rains



Nu har jag äntligen lämnat in den största musikuppgiften hittills och även redigerat bilder!
Så de närmsta dagarna kommer det komma lite uppdateringar på vad jag gjort på sistone.

Idag försökte jag baka lussebullar, men jag har aldrig gjort det innan och när jag insåg att vi inte hade alla ingredienserna hemma kände jag inte för att gå ut i regnet till affären för att köpa dem. Så det får bli en annan dag! Skulle också kollat på en av de två sista lektionerna i mina kurser men tydligen kommer de inte ut förrän nästa vecka!

Imorgon ska jag kanske bege mig till min gamla gymnasieskola för att första gången på tre år sitta i publiken istället för att stå i luciakören! Ska bli roligt att höra de duktiga esteteleverna sjunga igen!
Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

gottgottgott fika det där såg ut att vara. älskar koppen :)

sv: tack så jätte mycket :) blir jätteglad.

2011-12-13 @ 16:41:32
URL: http://coloursplash.blogg.se/
Postat av: maja - FOTO - fotogeniquee

Åh vad mysigt och gott med te och pepparkakor :)

2011-12-13 @ 16:53:48
URL: http://fotogeniquee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
Foto © Johanna Olofsson

Hej! Mitt namn är My och jag gillar elefanter, te, filmkvällar, glass, att skratta, att fotografera, jordglober, att spela musik och skapa musik, kärlek, att vara kreativ, kramar, skrivmaskiner, att bli inspirerad, ljudet av regn, leenden, brittiska accenter, tygväskor, fläderblomssaft


© Copyright - Alla foton är tagna av mig (om inget annat står) och får inte användas utan min tillåtelse.