Utanför mitt fönster

 

Jag har ingenting emot regn i vanliga fall men nu har det sett ut såhär utanför mitt fönster varje dag i över två veckor. Kan det inte komma snö nu? Bara lite? Inatt drömde jag till och med om snö, sen vaknade jag av att regnet piskade mot rutan. Men man ska inte sluta hoppas! Får så fina ord från er läsare så jag kan inte vara annat än glad. :)

Idag ska jag sy till en julklapp och eftersom jag inte är van vid att sy lär det ta hela dagen, haha! Men jag lovar att göra ett inlägg med andra bilder som inte innehåller regn, haha!


Ha en fin torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
Foto © Johanna Olofsson

Hej! Mitt namn är My och jag gillar elefanter, te, filmkvällar, glass, att skratta, att fotografera, jordglober, att spela musik och skapa musik, kärlek, att vara kreativ, kramar, skrivmaskiner, att bli inspirerad, ljudet av regn, leenden, brittiska accenter, tygväskor, fläderblomssaft


© Copyright - Alla foton är tagna av mig (om inget annat står) och får inte användas utan min tillåtelse.