Paket på posten, del tre





Ni som kikar in och läser här ofta vet att jag fått en hel del paket på posten på sistone. Det mesta har varit julklappar men förra veckan bestämde jag mig för att köpa något till mig själv. Efter att ha läst ut Norwegian wood ville jag läsa mer av Haruki Murakami så jag beställde Sputnikälskling och Fågeln som vrider upp världen.

Jag är så glad att jag börjat läsa böcker igen för någon gång under gymnasiet las det åt sidan för att jag helt enkelt inte hade tid. Men nu känner jag för att sätta in bokhyllor på all ledig plats i mitt rum och fylla dem med böcker! Det hade varit fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
Foto © Johanna Olofsson

Hej! Mitt namn är My och jag gillar elefanter, te, filmkvällar, glass, att skratta, att fotografera, jordglober, att spela musik och skapa musik, kärlek, att vara kreativ, kramar, skrivmaskiner, att bli inspirerad, ljudet av regn, leenden, brittiska accenter, tygväskor, fläderblomssaft


© Copyright - Alla foton är tagna av mig (om inget annat står) och får inte användas utan min tillåtelse.