Lite om julpynt

 



Jag är ganska dålig på att julpynta i mitt rum (dels för att jag har för mycket saker och inte har någon plats till julpynt, haha) och själva rummet är redan till hälften rött så man får lite julstämning av bara det!

Men jag har hängt upp min röda stjärna i det stora fönstret och satt en liten fin ängel i mitt lilla fönster. Sen hänger de röda gardinerna på sin plats också! Till sist har jag den fina grejen som hänger på klockan (som jag tror min syster hängde dit i somras!) och den har sin charm den med!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, fina du som länkar! Det är inredaren i mig som inte kan låta bli, haha. En gemensam julklapp låter bra, då är du med i mammas & pappas också. Vet inte om den hinner fram till jul dock - det återstår att se! Kram

2011-12-16 @ 01:59:06
URL: http://blueberryroad.blogg.se/
Postat av: ANGELICA [foto&basket]

Fina bilder!

2011-12-17 @ 10:50:08
URL: http://steeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
Foto © Johanna Olofsson

Hej! Mitt namn är My och jag gillar elefanter, te, filmkvällar, glass, att skratta, att fotografera, jordglober, att spela musik och skapa musik, kärlek, att vara kreativ, kramar, skrivmaskiner, att bli inspirerad, ljudet av regn, leenden, brittiska accenter, tygväskor, fläderblomssaft


© Copyright - Alla foton är tagna av mig (om inget annat står) och får inte användas utan min tillåtelse.