Klappar och lack, del 2









Hej på er! Här kommer lite fler inslagna julklappar. Emellanåt kan jag tycka att det är lite svårt att veta hur man ska kunna variera sig i inpackningarna när man har begränsat material, men jag antar att endast fantasin sätter gränser!

Den sista paketen var svår att göra, kan jag lova! Först gjorde jag själva lådan av gammal kartong, sedan packade jag in lådan, så det bara blir en sån där man bara lyfter på locket för att öppna. Klurigt, men roligt!

Ha fin tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
Foto © Johanna Olofsson

Hej! Mitt namn är My och jag gillar elefanter, te, filmkvällar, glass, att skratta, att fotografera, jordglober, att spela musik och skapa musik, kärlek, att vara kreativ, kramar, skrivmaskiner, att bli inspirerad, ljudet av regn, leenden, brittiska accenter, tygväskor, fläderblomssaft


© Copyright - Alla foton är tagna av mig (om inget annat står) och får inte användas utan min tillåtelse.