Dan före dopparedan



Hej kära ni! Idag hade jag planer på att göra ganska mycket men verkligheten kom ikapp och som den stressade människa jag är (fast ingen julstress) insåg jag att jag behövde ta det lugnt och koppla av. Så det är det jag har gjort idag. Fast jag har även gjort klart min sista julklapp (ska visa er sen!), kollat på film, insett att jag faktiskt kan ta ledigt från plugget denna helg och haft besök av min närmsta hjärtevän som fick mig att skratta otroligt mycket, vilket behövdes.

Imorgon (eller idag) ska jag fira jul lite annorlunda än vad jag brukar och på söndag har jag blivit inbjuden att fira "keltisk" jul med två familjer vilket ska bli kul!

Jag önskar er nu en riktigt god jul och hoppas att er dag blir väldigt fin! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
Foto © Johanna Olofsson

Hej! Mitt namn är My och jag gillar elefanter, te, filmkvällar, glass, att skratta, att fotografera, jordglober, att spela musik och skapa musik, kärlek, att vara kreativ, kramar, skrivmaskiner, att bli inspirerad, ljudet av regn, leenden, brittiska accenter, tygväskor, fläderblomssaft


© Copyright - Alla foton är tagna av mig (om inget annat står) och får inte användas utan min tillåtelse.